for ca. 1 uge siden mistede jeg alt indhold kpå min side. På siden er alle menu punkter men svaret er det samme på alle sider: "Ikke fundet, Vi beklager, men vi kunne ikke finde det du søgte efter." I min WP er alt ligeledes forsvundet...og jeg kan ikke oprette nye indlæg til siden. Er der nogen der har oplevet noget lignende?
Mit site har mistet al content
(15 posts) (6 voices)-
Posted 7 months ago #
-
Link til din side?
Posted 7 months ago # -
Posted 7 months ago #
-
Det kunne være nogen permalinks der er gået fløjten. Gå ind på
http://www.albano.dk//wp-admin/options-permalink.php og vælg standart, se om siden virker som den skal. Gør den det, så kan du indstille dine permalinks igen.Mvh
JacobPosted 7 months ago # -
Og hvis Jacobs forslag ikke er nok, så prøv at aktivere standard temaet, og se hvad der så sker.
Posted 7 months ago # -
Har jeg prøvet tak...men ingen forskel. Kan heller ikke se indhold i WP. Jeg havde en ven til at tjekke det tidligere. Og han sagde at "bag" det hele ligger data stadigvæk...men de kan ikke ses i WP ej heller på sitet.
Posted 7 months ago # -
Har prøvet at lave et nyt menu punkt...med lidt test tekst. Men kan ikke publiseres på sitet.
Posted 7 months ago # -
Har du opdateret for nylig?
Gik opdateringen evt. igennem? Kom der fejl?Posted 7 months ago # -
ingen fejl
Posted 7 months ago # -
har ikke opdateret nogensinde. Det er en helt gammel WP version
Posted 7 months ago # -
ver. 2.3.2
Posted 7 months ago # -
Har du en backup af hele skidtet, WP og Database ? så ville jeg prøve først at køre backuppen af WP ind først og derefter evt dumpet af dB
Mvh John
http://www.wordpresstema.dkPosted 7 months ago # -
ingen backup desværre. men som sagt ligger alt i bagrunden siger han :)
Posted 7 months ago # -
Så upload alle filer til installationen igen og se om det går en forskel.
Mvh
JacobPosted 7 months ago # -
Hej!
Har den samme fejl. Benytter one.com. Mener de har opgraderet php på deres webserver. Kan problemet opstår pga. det?Posted 6 months ago #
Reply
You must log in to post.
not resolved